مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-17سياسي

بخش جدید همودیالیز بیمارستان ولایت قزوین افتتاح شد


بخش جدید همودیالیز مرکز آموزشی درمانی ولایت قزوین به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در مراسمی که ظهر امروز با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین، عبداله دیدبان رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و جمعی از مسئولان برگزار شد، بخش جدید همودیالیز مرکز آموزشی درمانی ولایت قزوین به بهره برداری رسید.

در این مراسم عبداله دیدبان رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: نقش خیرین در انجام پروژه های زیرساختی حوزه سلامت بسیار موثر و چشم گیر است.

وی افزود: این بخش به همت دکتر سلطانی پناه و همراهی حاج مرتضی شالباف و حاج قاسم قاسمی خیرین حوزه سلامت و پیگیری های مجمع خیرین سلامت استان با 12 تخت بازسازی و تجهیز شده و در 2 شیفت به 35 نفر از بیماران ارائه خدمت خواهد کرد.

این مسئول با اشاره به پروژه های خیر ساز حوزه سلامت استان گفت: یکی از بزرگترین پروژه هایی که به همت خیرین آغاز شده، پروژه الحاقی بیمارستان شهدای آبیک است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: ساختمان جایگزین بیمارستان 22 بهمن نیز با کمک و همراهی شهرداری قزوین در حال آماده سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش جدید همودیالیز بیمارستان ولایت قزوین افتتاح شد

بخش جدید همودیالیز بیمارستان ولایت قزوین افتتاح شد